En visuell identitet skal høres, synes og føles. Det er hjertet i ditt varemerke

Visuell identitetHjertet i ditt varemerke

Din visuelle identitet er hjertet i ditt varemerke, og den skal synes, høres og føles, samtidig som den representerer deg. Noen ganger starter vi helt fra bunnen av med en ny identitet, mens andre ganger er det en oppdatering av en eksisterende visuell identitet.

years

Grunnlagt i 2009

x

Site Of The Days

x

Andre priser

Prosses

Slik jobber vi

1. Definere

Vi starter først med å forstå din merkevare og skaper en felles retning gjennom analyser og workshops.

2. Skape

Her tar din visuelle identitet form. Vi utvikler et konsept basert på innsikter og presenterer vårt forslag.​

3. Produsere

Din identitet er satt. Nå lager vi alt materialet dere trenger for alle deres digitale kanaler.

4. Implementering

Nå er det på tide å oppdatere alle digitale kanaler. Vi kan bistå med oppdatering av nettside, digitale kanaler og design systemer som gjør at dere enkelt kan jobbe videre med nytt innhold.

Vi hjelper deg gjerne i gang med ditt neste prosjekt

Kontakt Marcus

Marcus Strömberg

Seniordesigner

Prosjekter