Fygi - En betalingsløsning med QR-kode

Alle som har erfaring fra business til business-sfæren vet at du må treffe på førsteinntrykket, skal travle beslutningstakere i det hele tatt bry seg om å høre hva du har å fortelle. Derfor må hjemmesiden i løpet av noen få scroll gi et tydelig inntrykk av hva, hvorfor og hvem.

Nettside
Startup
B2B
2021

FygiOm prosjektet

Om du ikke allerede har gjort det, så kommer du om ikke lenge til å ta opp telefonen din og scanne en QR-kode ved inngangen til en butikk, og deretter bruke telefonen til å sjekke pris og annen info om varen – og til å betale med. Ingen kassakø, ingen felles tastaturer. Bare din egen mobiltelefon.

En leverandør av denne teknologien er altså Fygi, som bruker nettsiden sin til å kommunisere til beslutningstakere i retail-bransjen i et internasjonalt spekter. Good Morning Naug har bidratt med «full pakke»: Alt fra strategi til ny profil og design, til tekst og utvikling.

Vi har utformet et symbol som fremstår som en symbiose mellom en QR-kode og en strekkode, noe som diskret indikerer Fygis virksomhetsområde.

Based on an initial strategy process and in close collaboration with the client, we have also created a content structure and copy for all pages. The goal has been to explain the product in an easy way and sell it to the target audience – decision-makers in the retail sector from an international perspective.

Navnet Fygi er tydelig inspirert av begrepet fygitality, som er et uttrykk for når det fysiske og digitale slår seg sammen.

En fargepalett som vekker følelsen av tillit, teknologi og vennlighet.

Gilroy er en moderne sans serif med en geometrisk form som fungerer godt i web, skilting og redaksjonell design.

Appikon for Fygi.

Vi hjelper deg gjerne i gang med ditt neste prosjekt

Kontakt Eirik

Eirik Fjellaksel

Daglig leder