Vi bruker en rekke AI-agenter på huset. Noen brukes daglig, mens noen er mer obskure agenter vi bruker ved spesielle behov. Her er en oversikt over noen av agentene vi bruker:
Konkurrentanalyse
AI-agent som lager en konkurrentanalyse for. Den er basert på offentlig tilgjengelig informasjon, men hjelper oss med selve research samt strukturere opp innholdet.
Nyheter og trender i Slack
Hver morgen kl. 08 får vi inn de siste nyhetene og trendene om digital markedsføring, AI, design og webutvikling. Disse kommer rett inn i egen kanal vi har på Slack.
Nyheter fra konkurrenter
Hvis konkurrentene våre oppdaterer eller poster noe på nettsiden sin, får vi beskjed i Slack.
SEO-optimalisering
Før vi legger ut noe på nettsiden vår, sjekker vår AI-assistent om det er noe vi bør endre med tanke på SEO.
Office manager i Slack
Hvis det er noe vi lurer på angående lønn, ferier og slike ting, spør vi en AI-assistent i Slack.
Deling til sosiale medier
Når vi har publisert noe får vi hjelp til å lage innhold til LinkedIn, Twitter, Instagram og Facebook. Da med unik tekst, emoji og hashtags.
Dette kommer rett inn i Slack slik at alle i denne kanalen kan se resultatet før publisering. Vi kan i tillegg forlenge denne workflowen slik at den også publiserer automatisk.
Dette er ikke begrenset til vårt eget innhold. Vi sender inn en lenke fra Slack, som AI-assistenten tar videre, og sender tilbake det ferdige innholdet.
Lead scoring via LinkedIn og andre åpne kilder
Vi sender inn navn og e-post til et workflow som deretter sjekker opp personen og selskapet via åpne kilder samt LinkedIn. Tilbake får vi en oppsummering og et score fra 1-100 hvorvidt dette er et bra lead.
Dette var noen av AI-agentene vi bruker, og de er tilpasset oss som digitalbyrå. Hadde vi jobbet i en annen bransje hadde vi hatt helt andre agenter.