Kontakt
Oslo, Norway
59° / 57° N
Follow us
back
back

Good Morning startet som et digitalt produksjonsselskap i 2010, og ble fra 2012 listet av Awwwards som et av verdens 20 beste digitalbyråer - fire år på rad. I dag har vi vokst til et integrert marketingbyrå med en klar misjon: Vi skal hjelpe merkevarer å vokse inn i en fremtid som setter større krav til bærekraft.

Vi er et fleksibelt, lite byrå der alle disipliner sitter maks 20 meter fra hverandre, noe som gjør det nesten like enkelt å lage integrerte jobber som å snakke om det.

Hva vi tror på

01

Planet first.
Mobile second.

Vi forbruker 1,6 planeter i året. Med andre ord: Vi bruker 60% mer ressurser enn kloden klarer å regenerere på et år. Hvilket betyr at vi lever farlig på kreditt. Bare i Norge forbruker vi over dobbelt så mye som for 30 år siden. Så noe må åpenbart forandres. Spørsmålet er bare om du ønsker å være med på den forandringen eller ikke?

02

Sustainability
is the new digital

Markedsføring er turboen på forbrukermaskineriet. Men kan vi også være en turbo på det grønne skiftet? Vi tror det. I dag sier 6 av 10 norske forbrukere at bærekraft påvirker hva de kjøper. Hvilket gir store muligheter for bedrifter og merkevarer til å skape nye konkurransefortrinn. Men som med digitaliseringen, er det de som tidlig nok ser mulighetene som blir fremtidens vinnere. Så hva venter du på?

03

Kreativitet. Kreativitet. Kreativitet.

Vi mener at kreativitet burde være det eneste buzzordet i vår bransje. For i en verden der alle er innholdsprodusenter, er evnen til å skape fantastiske ideer, tjenester og design det som virkelig kan gjøre en forskjell. Det er det eneste det handler om, uansett hva powerpointen til den neste “spesialisten” kommer til å fortelle deg.

04

Hvis det ikke kan deles - drep det.

Til tross for alle våre fantastiske optimaliseringverktøy, fortsetter vi å invadere folks liv med reklame. Og når hvert eneste selskap, organisasjon og enkeltmenneske er blitt et medium, må vi skape historier og tjenester som folk får lyst til å dele – i stedet for å si noe ingen gidder å høre på. For når alt kommer til alt, så finnes det ikke en algoritme i verden som kan redde en dårlig idé.

05

Kompromissløst håndverk

Fra dag en har Good Morning vært kjent for sitt kompromissløse fokus på design og brukeropplevelse. Dette fokuset har ikke endret seg selv om byrået har utviklet seg videre. Og det kommer aldri til å gjøre det heller.